Drukuj

Badania marketingowe

 

Badanie satysfakcji i lojalności Klienta

  • Badanie bezpośredniej obsługi klientów firmy
  • Badania cech (atrybutów) produktów
  • Badanie satysfakcji: satysfakcja częściowa, globalna, bieżąca stymulowana
  • Badania lojalności klienta
  • Badanie oraz analiza potrzeb klientów

Badanie wizerunku i świadomości marki

  • Analiza wielkości poszczególnych atrybutów przypisywanych przez konsumentów danej marce
  • Analiza pozycji marki na tle wybranych marek konkurencyjnych
  • Analiza poziomu znajomości i rozpoznawalności marki/produktu/firmy
  • Analiza poziomu spontanicznej i wspomaganej świadomości marki na tle marek konkurencyjnych
  • Analiza systemu budowy świadomości marki na rynek – branding (analiza zarządzania wartością marki)

Badania konsumenckie

  • Badania zwyczajów zakupowych konsumentów
  • Badania częstotliwości i wielkości zakupów
  • Badania preferencji konsumentów wobec konkretnego produktu
  • Badanie opinii konsumentów o produkcie
  • Określanie najważniejszych dla konsumenta cech produktów/usług

W razie zainteresowania szczegółowym opisem usług badawczych zachęcamy do kontaktu:

tel. (+48) 85 732 02 58, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Prokop

tel.  (+48) 784 524 120, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anna Fiedorczuk

tel.  (+48) 570 994 070, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jesteśmy tutaj!

Stowarzyszenie EuroPartner
Akademicki Klub Integracji Europejskiej
ul.Warszawska 44/1 (III piętro)
15-077 Białystok
tel./fax. 85 732 02 58